Premieră: acesta e noul Cadillac Escalade!
8 Octombrie 2013, 08:23
Ieri a fost 7 octombrie în ţara noastră, ziua multaşteptată a dezvăluirii noului Cadillac Escalade, dar ştiţi voi că diferenţa de fus orar i-a făcut pe
ameriani să dezvăluie noul Escalade abia în această noapte. Iată-l, doamnelor şi domnilor, pe cel mai opulent SUV de peste ocean, care vine acum într-o nouă generaţie!
Noul model american pare să fi primit detalii frumoase, inspirate de pe noul Cadillac CTS şi noile concepe ale mărcii, dar în esenţă tot o cărămidă rectangulară a rămas. Mai mult ca
atât, noul SUV american poate veni în două versiuni de ampatament, standard şi alungit. Şi dacă la germani ampatamentul alungit pentru o maşină înseamnă un plus de vreo 10-15 cm,
atunci la americani această noţiune înseamnă un plus de tocmai 35.5 cm la ampatament şi 50.8 cm la lungimea totală! Versiunea cu ampatament mărit a lui Escalade se va numi
Escalade ESV. Astfel, dacă un Esca-
lade „standard” va măsura „doar” 5.18 metri lungime, un Escalade ESV va avea o lungime de aproape 5.70 metri!

Noul model va fi disponibil atât în versiuni cu tracţiune pe două roţi,
cât şi cu tracţiune integrală. Sub capotă există o singură opţiune – acolo se poate regăsi doar motorul V8 de 6.2 litri al predecesorului său, perfecţionat pentru a livra valori mai mari ale cuplului şi puterii, la un consum mai mic. Motorul V8 beneficiază acum
acum de sistem de gestiune variabilă a valvelor şi de posibilitatea decuplării a 4 dintre cilindri la viteze constante de croazieră, precum şi de injecţie directă. Puterea maximă a motorului ajunge la 420 CP, livraţi la 5,600 rpm, iar cuplul maxim constituie 623 Nm, disponibili la 4,100 rpm. Propulsorul poate fi cuplat doar la o transmisie automată cu 6 trepte. Cea mai uşoară
versiune a lui Escalade – cea cu ampatament standard şi tracţiune pe o singură punte – cântăreşte 2.54 tone, în timp ce versiunea cu ampatament alungit şi tracţiune integrală are o greutate de 2.76 tone.

La interior noul Escalade se laudă cu o calitate excepţională a asamblării, demnă de calificativul premium. Pielea
şi lemnul sunt materialele care domină aici, iar sistemul multimedia va recunoaşte acum gesturile obişnuite pentru smartphone-urile moderne.

Producţia noii generaţii Cadillac Escalade va începe abia în primăvara anului viitor la uzina din Arlington, statul Texas.
PiataAuto.mdIlie Toma
4
3,737
GALERIE FOTO (18 IMAGINI)
COMENTARII (31)
GRED
Chişinău
la 8 Octombrie 2013 - 08:48
Welcome to United States!!! Tot ce e mare e frumos. Important sa mearga in linie dreapta!!! Curbe nu-s in USA. Si drumuri bune slava Domnului asa ca se va cumpara si versiunea cu tractiune pe 2 roti. Poza 16 parca e un mini-Autocar :)
1
3
Valeriu
Chişinău
la 8 Octombrie 2013 - 09:24
Pentru oameni mari - masini mari!
0
3
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Octombrie 2013 - 09:39
GRED:
Mașina asta NICI NU A FOST CONCEPUTA, pentru curbe!!! Ce e sport car sau ce ??
Tu faci exact acelasi lucru ca un om care ar vrea putere mare dintr-un motor de Dacie. (Motoru de Dacie nici nu e facut ca sa fie pentru curse)

PS: daca nu poti tine masina in curbe, nu da toata vina pe masina, mai gindeste-te: poate nu esti pilot indeajuns de bun...vorba aia:" nu te plinge ca ceva e greu, plinge-te ca tu nu esti indeajuns de bun!"

Sa iti cumperi un W222 --- ala face tot in locu soferului! ....in general, lucrurile greu de facut arata care e nivelu tau de performanța in domeniul respectiv...

Și ca sa nu ma intelegeti gresit. ---- Nu criticați atita manevrabilitatea americanelor, fara macar sa cunoasteti --- uitati-va la TOATE test-drive-urile cu MUSCLE CAR-uri , și o sa vedeti concluziile facute de cei care testeaza, fata de manevrabilitate....Voua vi se pare ca un Chevrolet Camaro ZL1 are o manevrabilitate similara cu cea a unui Chevy Belair din 1957
2
3
xenomorph
Piteşti, România
la 8 Octombrie 2013 - 09:44
GM a eliberat bestia :))
Arata foarte bine,masiv si impunator.Personal,il gasesc mai interesant decat suv-urile premium germane.
Cred ca acest Escalade vaneaza si se hraneste cu x5,q7,gl,cayenne.... :))))
2
4
GRED
Chişinău
la 8 Octombrie 2013 - 10:06
Asa crezi tu xenomorph. GL-ul inca nu prea a fost batut de la aparitie practic de nimeni in clasa sa ... :)

Asta asa +/- 1 mie de unitati asa ca nu chiar vaneaza cum crezi tu ... :)

Uite aici = http://2.bp.blogspot.com/-MVWt19jkjiI/UkwQhKcgosI/AAAAAAAAh60/dOuVmZF6boo/s1600/ USA_large-luxury-SUV-sales-chart-September-2013.jpg

Si pana la aparitia GL-facelift tot nu-l putea bate = http://2.bp.blogspot.com/-0yzuKYu6esc/TpRbjccjGaI/AAAAAAAAS4o/fLXBdKZr8AY/s1600/ US+Large+Luxury+SUV+Sales+Chart+September+2011.jpeg

Desi au fost ani cand Escalade s-a vandut mai bine si e si normal - e ceia ce le place americanilor...

Eugen0> Eu daca as fi trait in USA la sigur imi procuram un Escalade ...
1
3
xenomorph
Piteşti, România
la 8 Octombrie 2013 - 12:23
GRED cand am zis ca ''vaneaza si se hraneste'' nu m-am referit la vanzari,ci la faptul ca e mult mai mare si mai impunator decat cele europene. Chiar si asa,in ultimele luni,modelul vechi Escalade a fost depasit la vanzari doar de GL-ul de care vorbesti,asta e lucru mare tinand cont ca se pregatea sa iasa ''la pensie'' si lumea astepta noua generatie a suv-ului american.Oricum,sa fii sigur ca noua generatie va depasi lejer GL-ul la vanzari,bineinteles pe piata SUA.

Am observat ca te indoiesti de stabilitatea si manevrabilitatea masinilor americane. Cauta timpii de pe circuitul german Nurburgring(nurburgring time laps-production, street-legal vehicles) si o sa vezi ca Dodge Viper ACR si Corvette ZR1 au scos timpi mai buni decat orice Ferrari,Lambo,Bmw,Merc....etc. Doar noul Porsche 918 Spyder a reusit de curand sa scoata un timp mai bun decat Viper.
1
3
Robert
Bucureşti, România
la 8 Octombrie 2013 - 13:18
O masina asbsolut spectaculoasa ca design. Se vede ca s-au straduit mult ca noua generatie sa arate la superlativ. Vechea generatie nu prea mai trezea interes, insa acum cu noua generatie, lucrurile se vor schimba radical, si asta ma refer la '' rivalitate '', nu-i asa GRED ? :D

2
3
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Octombrie 2013 - 13:43
GRED:
Dodge Viper SRT10 ACR - mașina fara nici un fel de tehnologii gen - controlul tractiunii, controlul stabilitatii, sistem 4x4 , cutie secventala care schimba trepele in citeva milisecunde, nu are sistem de distributie cu 4 axe cu came (DOHC) adica și 4 supape/cilindru - are doar un singur ax , si 2 supape pe cilindru (cum unii zic -- distributia veche- demodata) ....și fara slick-uri sau alte chestii. Cu o masa de 1552kg. Cei ce l-au batut pe Nurburgring au fost niste masini NON-street-legal - Gumpert și Radical SR8 - care seamana a masini de LEMANS, cu mase de 1100-1200kg si cu vreo 700CP
2
2
GRED
Chişinău
la 8 Octombrie 2013 - 14:31
Exact Robert... corect ce spui si e adevarat doar in imaginatia dumitale :) Realitatea e putin altfel !

Eugen0> - Sunt masini si mai directe din acest punct de vedere, Se pornesc in pante fara starter sau de la miner, fara volan hidraulik, etc... Motorul, cutia si frana - restul nu exista... Ah da - volan si scaun ... Unul doar

xenomorph> Mai mare pe drumuri publice? Este. Volvo, Actros sau un autocar Setra - limita nu este Cadillac Escalade... Mai nou rusii au un model interesant - TIGRU .. ! Important sa oferi publicului ce cere in limititele normale. Ford F450 de 6.7 Turbo Diesel e si mai impunator!!!
2
2
GRED
Chişinău
la 8 Octombrie 2013 - 14:36
Apropo un anunt asemanator este la compartimentul anunturi - F350 ... http://www.piataauto.md/Anunturi-auto/viewad.php?a=14337

2
1
xenomorph
Piteşti, România
la 8 Octombrie 2013 - 14:55
GRED era vorba despre suv-uri full-size,nu despre camioane,autocare sau pick-upuri gen Ford F450.
1
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Octombrie 2013 - 15:24
Pai el (GRED)deja pleaca la extreme cind vede ca nu merge asa
1
3
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 8 Octombrie 2013 - 15:27
EU UNA O DA ZIC: Aș alege acest Cadillac daca as avea de ales intre el si : orice SUV Mercedes/BMW/Audi/Porsche/
3
2
Robert
Bucureşti, România
la 8 Octombrie 2013 - 15:56
Hmm, nu stiu ce ziceti voi, insa domnul GRED mi-a amintit de varianta pick-up a acestui Cadillac. Ma intreb daca va mai aparea ? Ar fi interesanta o astfel de precizare din partea conducerii GM.
3
1
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 8 Octombrie 2013 - 16:16
Foarte frumos,au lucrat bine cei de la Cadillac.
1
4
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 Octombrie 2013 - 16:25
GRED: parca-i un Sprinter pe baza mijlocie :D:D
0
4
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 Octombrie 2013 - 16:35
Xenomorph: dau 2 BMW-uri X5 M50, vreo 3 Audi RSQ7, 5 Mercedes-Benz GL 63 AMG + 1 "Uaz-ik" G-klass ca bonus :D si inka 10 Porsche Cayenne S Turbo pe doar un singur Cadillac Escalade noua generatie. :D:D
0
4
Kat
Chişinău
la 8 Octombrie 2013 - 16:41
Design fenomenal - pentru cei ce îl înțeleg...
2
4
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 8 Octombrie 2013 - 16:43
Astept sa vad GMC Yukon XL Denali cum va arata, sigur vom avea la ce ne uita... :)
1
1
GRED
Chişinău
la 8 Octombrie 2013 - 17:01
Sa ne uitam da! :)
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 8 Octombrie 2013 - 17:30
@VB_1One, uite-l aici :http://www.netcarshow.com/gmc/2015-yukon_xl/

http://www.netcarshow.com/gmc/2015-yukon_denali/
2
2
FIFA
Chişinău
la 8 Octombrie 2013 - 21:00
avion pe roti
2
1
Igor
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 08:05
asta e masina pentru oameni bogati... pentru ca bogatia acuma nu e sa cumperi masina, da' sa-i torni benzina... Cadillac-ul asta e pentru oamenii care se opresc la semafor intre un x5 si un q7, 3.0d, si sa le scuipe pe parbriz, lasindu-i pe "marii nemtzi" sa miaune ca niste mitzishori in spate, mirosind numa gazele de esapament de la V8, 6.2. caienul e "malolitrajka" pe linga asta...

Vrei sa pari mare si sa te evidentiezi in trafic -- ia-ti Cadillac!
2
1
Mihail
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 18:57
imi place.... in special dimensiunile... doar imaginindute la volan te simti invincibil,

dar motorasul.... off tre sa ne asteptam la un nou val de intrari in rapperul american ...
caci altfel cum sa intretii aceasta masina....
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 9 Octombrie 2013 - 21:12
IGOR:
Ceea ce ai spus tu se refera si la bmw, mercedes, porsche...asta depinde de mentalitatea fiecaruia --- sa se evidentieze in trafic...
Referitor la motor:
Hai sa comparam consumu lui Escalade cu consumul unui X, cam cu aceeasi putere..

Hai sa vedem consumu lui BMW X6 xDrive50i cu Escalade varianta alungita -- ia vezi, in oras - acelasi consum - 14MPG (stiind ca au o diferenta de greutate de 2.76-2.35 =410 kg) ...adica comparam 420CP cu 400CP sau un V8 de 6.2 litri cu unul 4.4 Bi-Turboooo...
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 9 Octombrie 2013 - 21:14
CONCLUZIE:
Un motor V8 de 6.2 litri , natural aspirat, pus pe o bucata de metal mai grea cu 400 kile , are acelasi consum ca un V8 de 4.4 litri , cu 2 turbine, pus pe un SUV mai usor cu 400kg...interesant
0
2
Igor
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 22:17
Bai Eugen, unde ai vazut tu sa scriu ceva de consum??

da' hai sa NU comparam consumul lui Escalade cu a unui X :)

hai sa comparam consumul de macaroane in Botswana si in Papua Noua Guinee :)

de fapt eu am inceput sa scriu ca e masina de BOGATI, pentru care consumul e problema a 26-a...

matematica pe care o faci aici, nu impresioneaza pe nimeni... chill, dude...
2
0
Igor
Chişinău
la 9 Octombrie 2013 - 22:20
ideea e de senzatie pe care ti-o ofera masina asta... tind sa cred ca e mai aproape de un "Gelik" AMG 5.5, decit de un X5.0i... ca te simti ca intr-un tanc mega puternic...

si sunetul a 8 cilindri a carui volum e 6.2 nu e acelasi decit tziuitul de turbine de sub caienuri si etc...
1
2
Viorel
Teleneşti, Moldova
la 9 Octombrie 2013 - 22:20
O sa prinda popularitate in rindul vip firmelor ce presteaza servicii fumerare :)
1
0
Robert
Bucureşti, România
la 9 Octombrie 2013 - 22:36
@Igoras, daca tu nu sti ce este sub capota unui Escalade atunci m-am lamurit cat esti de "pasionat" auto.
Te uiti si tu pe pozele din reviste si deschizi gura.
Ti-ai dat singur cu ciocanul peste mana.
Hahahahahaha
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 10 Octombrie 2013 - 00:22
IGOR:
1. Cu ultimul coment - de acord. Inafara de --"tind sa cred ca e mai aproape de un Gelik AMG" --- G-Clasd ii buburuza pe linga Escalade. Dodge Challenger SRT8 - coupe cu 2 usi e mai lat si mai lung decit un G-Class pe baza alungita.
2. Toți cred ca motoarele americane crapa mult ---- FALS.
3. Eu vorbesc serios , dar tu imi spui niste lucruri , care n-au sens ---"hai sa comparam consumul de macaroane in Botswana si in Papua Noua Guinee :) "
4. Nu imi trebuie mie sa impresionez pe nimeni - asta ii parerea TA doar. Eu am scos in evidenta niste chestii legate de consum/putere/masa.
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!