Premieră: Noul Volkswagen Passat B8
4 Iulie 2014, 08:55
Ieri la Berlin, în faţa a 500 de invitaţi speciali a avut loc o scurtă prezentare al noului Volkswagen Passat B8, premiera mondială al căruia va avea
loc în toamnă la Salonul Auto de la Paris. Noul Passat nu se distinge prea mult de actuala generaţie, adaptând doar o nouă înfăţişare, desenată în stilul lui Golf Sportsvan.
Comparativ cu predecesorul, noul Passat este cu 2 mm mai scurt (4,767 mm), cu 14 mm mai scund, cu 12 mm mai lat (1,832 mm), având un ampatament cu 80 mm mai mare (2,791 mm). Volumul portbagajului pentru sedan s-a mărit cu 21 de litri (586 litri), iar pentru break – cu 47 litri (650/1,780 litri).
La interior Passat B8 vine cu un design cu iz de lux şi o planşă de bord digitală de 12,3 inch (nu vine pe
dotările de bază). Noul Passat va beneficia şi de diferite sisteme de siguranţă şi asistare, inclusiv
Front Assist, City Emergency Braking cu monitorizarea pietonilor, Emergency Assist, Trailer Assist şi Traffic Jam Assist.

Schimbările sunt mai radicale la partea tehnică. Acum Passat este construit pe platforma modulară MQB, care stă
la baza mai multor modele al Grupului Volkswagen, inclusiv al noului Golf Mk7. Noua platformă a garantat şi o „cură de slăbire”, datorită căreia Passat B8 a aruncat 85 kg faţă de predecesorul său, iar noile propulsoare l-au făcut cu 20% mai eficient.
În Europa noul Volkswagen Passat va fi oferit cu 10 propulsoare diesel şi pe benzină toate cu injecţie directă, sistem start/stop, sistem de regenerare al energiei, fiind complimentare cu normele ecologice Euro 6. Puterea motoarelor variază de la 120 la 280 CP. Va exista şi o versiune 1.4 TSI Plug-in Hybrid,
cu o putere de 211 CP şi posibilitatea de a parcurge 50 km în regim pur electric.

Vânzările noului Volkswagen Passat B8 vor demara de săptămâna viitoare, iar preţul în Germania va începe de la
25,875 euro pentru sedan
şi de la 25,950 pentru break.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
5
5,873
GALERIE FOTO (15 IMAGINI)
COMENTARII (2)
VB_1One
Floreşti, Moldova
la 4 Iulie 2014 - 10:37
Noua generatie imi place mult mai mult ca anterioara. S-a deosebit radical doar B2 de B3, B4 de B5, B5 de B6, in rest doar facelift-uri reusite. Apreciez ca Passat ramine in continuare un sedan spatios in interior imitind un iz de lux si devine din ce in ce mai masiv la exterior. Buna treaba!
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 4 Iulie 2014 - 14:58
Noul passat? WTF, a este un B7 cu facelift, care B7 este un facelift de B6 :))) Inafara de TDI-ul de 240cp nimic nou! Inca o mare dezamagire WC prezentata ca o mare realizare de catre staff-ul de marketing si de catre fanii infocati. Imbatati-va cu apa rece, sa vina "like-urile" :)))))

Bun lasand ironia la o parte :

Nimic frapant la asa-zisul '' noul Passat'', nu impresioneaza nici de aceasta data prin designul lui ( la fel de plictisitoare ca orice model VW si cu pret exorbitant ). Aceleasi linii de design clasice si anoste, aceleasi interioare plictisitoare. Tema de design pe care o abordeaza noua generatie Passat, este una care denota profesionalismul intregii echipe de design. La masinuta asta nu m-a atras nimic nou in afara de ''bling-bling-ul'' care se prelungeste din zona gurilor de ventilatie pana spre zona usilor, in rest din punct de vedere, designul este acelasi . Este organizat bine, totul este la locul lui, clasic, nu epateaza cu nimic, si nu-ti da senzatia de ceva fantastic de ''impresionant''. Exteriorul este si mai jalnic cu cat ma gandesc ca a mostenit designul cutiutzei de tabla patrata B7. Calitatea materialele nu aspira catre premium ca si Honda Accord sau Subaru Legacy sau Mazda 6 sau Kia Optima . In concluzie, au dat gres si de data asta. Garantia sper sa te tina macar pana ajungi acasa, in rest o apa si un pamant.
4
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!