Premieră: Toyota Camry facelift
29 August 2014, 13:19
Toyota a operat un facelift pentru sedanul Camry, destinat statelor CSI, inclusiv Moldova. Evident, dezvăluirea sedanului împrospătat a avut loc la Salonul Auto de la Moscova.

În comparaţie cu schimbările radicale pe care le-a adus faceliftul lui Camry în versiune nord-americană, versiunea
europeană a suferit schimbări de personalitate mai moderate. Dar asta nu înseamnă că ele, schimbările, nu sunt consistente.
Designerii şi-au concentrat eforturile în conferirea unei prezenţe mai somptuoase pentru Camry, creând efectul unei maşini mai late datorită noii grile frontale şi a noilor blocuri optice. Noua bară de protecţie sare în evidenţă cu o grilă masivă, cu contur cromat.
La posterior, blocurile optice nu au fost puternic modificate, însă inserţia cromată dintre ele a devenit mai subţire, creându-se astfel un efect mai aerat. Bara de protecţie spate a fost uşor modificată, obţinuând o sliuetă ceva mai fluidă.
Şi interiorul a fost modificat. Cadranele de bord şi-au modificat structura, cu două ceasuri pe lateral şi un display color între ele. Şi consola centrală a fost modificată, aici făcându-şi loc şi noi display-uri, cu o calitate grafică mai bună.
În lista de motoare disponibile în Rusia, dar nu şi în Moldova, se afla anterior un propulsor de 2.0 litri şi 140 CP, cuplat la o transmisie automată cu 4 rapoarte. După facelift versiunea entry-level a primit un nou motor de 2.0 litri şi 150 CP, cuplat, de această dată, la o transmisie automată cu 6 trepte. Motorizările de 2.5 litri şi 3.5 litri au rămas neschimbate.
Redacţia PiataAuto.md vă aminteşte că, deşi spaţiul CSI e tratat ca o piaţă unitară în perspectiva lui Camry, doar ţările din Uniunea Vamală primesc exemplare asamblate în Rusia, în timp ce alte ţări, printre care şi Moldova,
primesc exemplare asamblate în
Japonia.

Instrumente utile:
Test drive Toyota Camry (2012)
PiataAuto.mdIlie Toma
5
3,582
GALERIE FOTO (15 IMAGINI)
COMENTARII (31)
Eugen
Frankfurt am Main, Germania
la 29 August 2014 - 13:26
ideea cu poze "pina/dupa" e foarte buna!
0
2
Valeriu
Chişinău
la 29 August 2014 - 13:41
Rusii nu o vor cumpara pentru ca seamana tot mai mult cu cea americana...;)
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 29 August 2014 - 14:51
imi place
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 30 August 2014 - 08:58
Un model extrem de luxos si de versatil, care poate fara probleme sa faca batai de cap pana si unui E class sau seria 5 de la Bhemve .
5
0
Robert
Bucureşti, România
la 30 August 2014 - 08:58
Un model extrem de luxos si de versatil, care poate fara probleme sa faca batai de cap pana si unui E class sau seria 5 de la Bhemve .
3
0
Igor
Chişinău
la 30 August 2014 - 18:12
sedanurile de lux -->> niciodata n-au fost cu tractiune pe fata... asta e asa... pentru cei la care nu le-au ajuns de un model de lux
1
2
salaria
Chişinău
la 30 August 2014 - 23:16
@Valeriu: rusilor le plac masinile americane ;)

In Chisinau, in salonul oficial, se poate comanda toyota asamblata in rusia; sunt Corolla in orash asamblate in st. Peterburg

Camry va fi permanent in top-ul sedanurilor de lux: prea multe avantaje fata de concurenta..
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 31 August 2014 - 12:14
''sedanurile de lux -->> niciodata n-au fost cu tractiune pe fata'' asta este cea mai cretina expresie pe care am putut s-o aud vreodata cu urechile mele. Amice , tractiunea spate sau (cea integrala/4x4) se pune atunci cand puterea la roata nu poate fi pusa pe asfalt . Ca si in cazul fostei Mazda 3 MPS , datorita puterii si a cuplului foarte mare, intreg feedback-ul masinii era penalizat din cauza tractiunii pe puntea fata, spatele nu apasa aproape deloc. Esti cretin ? O intrebare retorica , nu trebuie sa te superi. In cazul lui Camry, puterea este suficienta, deoarece contructiv puntea fata constituie mai mult decat suficient. Undestand ? Stai jos, esty corijent !
4
0
Cyber
Briceni, Moldova
la 31 August 2014 - 13:56
Igor, ai spus tot... si sunt de acord...
1
1
Igor
Chişinău
la 31 August 2014 - 14:17
nu, uai tziganule... cretin esti tu!

la camry si in fata si in spate e McPherson. la cele de lux ce e? cite sedanuri de lux ai vazut cu McPherson?

eu cind aveam camry, la deal rimam in zapada, pe cind vecinu cu MB-ul, cind trecea pe alaturi, se uita la mine si nu intelegea de ce stau pe loc, ca vezi doamne, camry tot e "sedan de lux"...

mai citeste cite ceva inainte sa borasti pe tastatura

1
3
Robert
Bucureşti, România
la 1 Septembrie 2014 - 00:07
Bai cap de p*la, orele petrecute la taraba in piata ti-au afectat de tot racordul ''flexisbil'' al neuronilor. Mc Pharson este una dintre cele mai apreciate tipuri de suspensii in intreaga industrie auto se intalneste în general la puntea față a autovehiculelor. Acest tip modern de suspensie simplifică construcția trenului de rulare prin eliminarea brațului și a pivotului superior, funcția lor fiind preluată de amortizor și lagărul de prindere superior. Acest tip de amortizor este supus de aceea, pe lângă forțele de amortizare axiale, și unor forțe laterale., de aceea din cauza costurilor ft mari, multi producatori ajung sa le scoata si sa introduca ceva de o calitate indoielnica dar la pret prohibitiv de mic. Mai pe romaneste '' doi lei dai, doi lei face'' . Suspensiile de pe Merjegdes Bantz ( marca cocalarului de rand ) sunt atat de ''bune'' incat le schimbi din 2 in 2 ani. Asadar , ce fumezi ca sa intru si eu in filmul tau ? Da-ti un reset, esti de pe alta planeta tu. Ai grija prietene, vezi sa nu mori innecat cu fum de la propriu-ti Bentz .
2
1
Robert
Bucureşti, România
la 1 Septembrie 2014 - 00:11
ps: Permis auto ai ?
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 1 Septembrie 2014 - 00:13
ps2 : Cu gramatica nu prea le ai, macar lasa impresia ca stii sa vorbesti corect, daca in domeniul auto esti bota .
2
0
Igor
Chişinău
la 1 Septembrie 2014 - 09:46
buhaiule, la mcpherson simti orice lovitura pe care o are roata in salon! ca stoika de la amortizator ii in lonjeron!

da la riceaguri, ele joaca acolo sub masina si nu simti nimic! de aia se pun pe masinile de lux! TOATE!

ca e mb, bmw, sau bentley, rolls-royce si etc!

mcpherson se pun pe majoritatea pt ca E IEFTINA BAH!

si e cea mai optimala pentru tractiunea fata!

eu schimb suspensia de 2 ori pe an, DAR E MAI CONFORTABILA BAH! cel putin pe drumurile din md se site TARE diferenta!

1
0
Robert
Bucureşti, România
la 1 Septembrie 2014 - 21:15
Bai cap de p*la belita.

MCPherson= suspensia independenta , care a iesit de mult de pe lista producatorilor de masini, doar cativa mai tind sa foloseasca acest tip de suspensie din simplul motiv ca se ridica la costuri suplimentare . Multi constructori europeni pun ''braturi'' . Stai jos, fiindca esty limitat rau din cate observ.

Apropo, mai invata limba romana, ca ai un scris de analfabet , iar asta pune la indoiala istetimea ta. Hai sa traiesti !
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 1 Septembrie 2014 - 21:16
ps: te mai intreb odata ''stimabile domn cap de p*la'' . Permis detineti ?
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 1 Septembrie 2014 - 21:17
Numai un posesor de Merjegdes putea sa vb asa de ''educat'' :))))))
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 1 Septembrie 2014 - 21:33
O sa mai spun un singur lucru, poate mai rumegi si tu niste idei bah ghertoiule ( mai pe limbajul tau grosolan de taliban nespalat ).

Exista MARCI pe deplin premium, precum (Mercedes, Infiniti, Lexus, Jaguar, Caddy etc) si exista anumite MODELE recunoscute de presa si declarate de producator, ca fiind premium, de la marci non-premium, sau mai bine zis, marci de VOLUM.
Asemenea exemple gasim la Citroen (gama DS), Fiat (gama 500) , Opel (Adam, Cascada). Sunt modele de lifestyle Premium.
Renault Latitude e declarat un model de clasa medie, de Volum, un model complementar Lagunei. Deci se stie FOARTE CLAR ce este Latitude. Renault a declarat ca are echipamente si motoare de clasa premium, insa NU a declarat ca modelul in sine ar fi premium. A spus doar ca-i un model complementar Lagunei. Sunt chestiuni diferite. Cred ca de aici vine confuzia ta. Camry, este considerata ( cel putin in USA ) ca fiind un executive-size cu valente premium.
2
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 2 Septembrie 2014 - 11:48
Bai Igor....cit costa Toyota Camry, si cit costa un 7-series sau W222 entry-level, sau un A8 ?
Shi tot spui acolo, ca una RWD iese mai bine din zapada decat FWD ? Tu ai baut ? :D :D :D
Sa vez iarna cum stau bmw-urile in zapada si bucsuie.

Sh vapshe care-i fisca cu "masinile de lux sunt RWD" ???
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 2 Septembrie 2014 - 11:48
sau cit costa Camry si cit costa E-Class, 5-series, A6 ....
0
0
Igor
Chişinău
la 2 Septembrie 2014 - 13:11
tu, daca nu esti in tema, nu te baga in sama... citeste intii ce-am scris eu, shap flegmeaza si tu in comentarii... mleati, numa destepti pe site-u ista...
1
0
Igor
Chişinău
la 2 Septembrie 2014 - 13:16
"sau cit costa Camry si cit costa E-Class, 5-series, A6 ...." ti-ai raspuns singur la intrebare... cum sa fie camry "luxos", daca el costa in jumate cit restul enumerati de tine?
1
0
Igor
Chişinău
la 2 Septembrie 2014 - 13:18
"Shi tot spui acolo, ca una RWD iese mai bine din zapada decat FWD ?"

Este un deal in stauceni... vina desara, ti-l arat, il memorizezi bine, shap o sa te invit iarna, cind da primul inghet... si punem un camry si un e-class... sa vedem cine-l ridica primul... pui pariu cu mine?
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 2 Septembrie 2014 - 15:12
Vaii, asa ''gramatica fara cusur'' ca a lui Igor, rar le-a fost dat ochilor mei sa citeasca :)))). Pacat de site-ul PA.md ca au acces unii analfabeti precum Igor.
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 2 Septembrie 2014 - 16:58
Igor...cind apreciezi o masina, fă raportul dintre ce ofera și cit valoreaza.
Ian lasa tu Toyota, daca vrei "lux" ..desfă ochii la Lexus.

Îl știi pe Constantin Mihalachi de la Autostrada? El face foarte multe teste cu automobile, cred ca a mers pe
Mai multe masini decat tu ș cu mine impreuna. Vrei sa-l intrebam pe el? El il cunoaste și le Samir Aliev - directoru la scoala ceea - pilot - sofer profesional, il intreb eu, intreaba-l ș tu: RWD vs FWD zapada, ok?
0
1
Igor
Chişinău
la 2 Septembrie 2014 - 19:30
Jaka, asta eu si incercam sa-i explic la buhai -- toyota nu e lux! dat fiind faptului ca el a scris mai sus "Un model extrem de luxos".

Lexusu ii extrem de luxos, nicidecum camry... pt ca si lexusu, are si rwd sau awd, si riceaguri din fata...

pace tie, prietene
1
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 2 Septembrie 2014 - 20:44
Ap, Camry nu-i chiar cea mai super puper...in orice caz e mai luxoasa, incapatoare decat...Subaru Legacy (2009).
Imi place interioru
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 2 Septembrie 2014 - 20:46
Amice, m-ai ''impacat'' cu sufletul de data asta. Promit ca data ''aviatoare'' cand trec prin MD sa cumpar de la tine de la taraba un Kil de cartofi, pe care am sa tii dau tot tie de pomana, sa-i prajesti in tuci cu multa untura pana faci spume la gura, de o sa creada lumea ca ai sp*rma la gura amice draga . Ciao !


ps: Toyota Camry este un model cu aspiratii premium, materiale premium, motorizari premium si platforma premium, ca si Royal Crown. Punct !
1
0
berta
Alba Iulia, România
la 3 Septembrie 2014 - 10:20
partzarule! http://www.procarcare.com/includes/content/resourcecenter/encyclopedia/ch23/23Fig1.html Priveste si te minuneaza . Iar ai inceput sa copiezi expresiile altora?
0
0
Robert
Bucureşti, România
la 3 Septembrie 2014 - 18:05
Suge-o Berta :))))
0
1
Robert
Bucureşti, România
la 3 Septembrie 2014 - 18:05
Suge-o Berta :))))
0
1
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!