BMW M6 Gran Coupe cu tratament de tuning marca G-Power
15 Octombrie 2014, 15:18
Atelierul german de tuning G-Power este renumit prin instalarea compresoarelor mecanice pe motoarele bavareze, iar acest lucru înseamnă, că nu trebuie să aşteptaţi artificii stilistice de la acest BMW M6 Gran Coupe.
La exterior acesta se diferenţiază doar prin ţevile de eşapament de 100 mm în diametru şi jantele forjate de 21 de inch „încălţate” în cauciucuri Michelin Pilot Super Sport cu dimensiunea
255/30 ZR21 pe puntea faţă şi 295/25 ZR21 pe puntea spate… Caroseria a fost coborâtă cu ajutorul coilover-urilor GM6-RS ajustabile pe înălţime şi rigiditate.
La interior modificările sunt mai sesizabile. Acesta a fost tapiţat practic în totalitate cu piele, ce imită fibra de carbon - din acest material au fost executate chiar şi covoraşele! Se pare că specialiştii G-Power au luat-o razna
cu acest interior vulgar.
Şi unde mai pui, că elementele
din fibră de carbon autentică se
pierd în acest „dezastru” stilistic…
În schimb pasagerii spate au parte de un adevărat oficiu! Aici se găsesc două tablete retractabile iPad şi un Apple iMac conectat la display-ul central.
Desigur, principalul atu a celor de la G-Power nu sunt monitoarele, ci motoarele! Propulsorul V8 TwinTurbo de 4.4 litri a primit compresor
mecanic ASA, sistem de evacuare


















din titan şi o reprogramare la ECU, ceea ce a crescut puterea de la 560 CP la 740 CP, iar cuplul maxim de la 680 la 975 Nm! Surplusul de 150 Cp şi 295 Nm se face simţit la acceleraţia de la 0 la 200 km/h, care acum durează doar 10,5 secunde, în timp ce viteza maximă depăşeşte 300 km/h.
Cu aceste performanţe, demne de un adevărat supercar, se isprăveşte perfect şi sistemul de frânare standard
cu discuri carbon-ceramice, care nu
a fost schimbat de tunerul german.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
2
2,581
GALERIE FOTO (7 IMAGINI)
COMENTARII (6)
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Octombrie 2014 - 19:48
Piataauto.md, cind spui "turbocompresor mecanic" , e ca si cind ai spune "gheata fierbinte" - care este un oximoron.

ASA Compressors este un brand AMERICAN (deci iarasi SUA), care produce compresoare mecanice.
Turbo - asta inseamna ca sursa vine de la gaze de esapament. cind spui "mecanic" , ai in vedere ca sursa vine de la motor.

Voi cred ca a-ti vrut sa spuneti "compresor mecanic centrifugal" - care arata exact ca un turbocompresor, doar ca nu are turbina, si are doar compresor.
1
1
BVSX
Chişinău
la 15 Octombrie 2014 - 20:10
@Eugen0 - A fost o greşeă mecanică, dat fiind faptul că din uzină acest propulsor vine cu turbocompresoare şi nu cu compresor mecanic. Acum e corectată!
0
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 15 Octombrie 2014 - 21:53
BVSX, automobilul nu e standard, dar e modificat.

Iar cum iubitorii de automobilism tind sa stie majoritatea tuner-ilor, e cunoscut faptul ca G-Power nu instaleaza Turbocompresoare, ci compresoare mecanice centrifugale , in special marca ASA Compressors. (Ca si pe modelele anterioare, in caz ca itit spune ceva G-Power Hurricane RR sau RS etc)
1
0
BVSX
Chişinău
la 15 Octombrie 2014 - 22:46
@Eugen0 - Da, e cunoscut faptul că G-Power instalează compresoare mecanice, ceea ce a şi fost scris la începutul articolului, iar apoi s-a strecurat greşeala mecanică, menţionată de tine.

"in caz ca itit spune ceva G-Power Hurricane RR sau RS etc)" - chiar dacă aş spune că ştiu de cele mai rapide sedan-uri din lume şi de exemplarul cu numărul 100 al lui RR, numit RRS, ai spune că am dat un google search )
0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 16 Octombrie 2014 - 13:21
eu tin minte ca RR, cu 800cp face suta in 4 si ceva, la o greutate de 1700-1800kg....RWD, cam lent...
Totusi, ce-i drept, face peste 220mph.
0
0
BVSX
Chişinău
la 16 Octombrie 2014 - 13:25
Deşi este cu 30 CP mai puternic, RRS are performanţe similare cu RR... La aşa o herghelie 30 Cp nu fac mare diferenţă. Sau poate ceoi de la G-Power nu au vrut să supere ceilalţi posesori al versiunilor RR.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!