Ford a dezvăluit noul Mustang Shelby GT350
18 Noiembrie 2014, 13:40
Poate nu este la fel de monstruos precum este Hoonicorn RTR, cu care Ken Block apare în noua GYMKHANA 7, dar noul Ford Mustang Shelby GT350, care va debuta la Los Angeles, este de-a dreptul intrigant. După spusele celor de la Ford, noul Shelby GT350 a moştenit spiritul legendarului Carroll Shelby şi este cel mai avansat GT350 din istorie.
Cireaşa de pe tortul lui Shelby GT350 este propulsorul V8 de 5,2 litri aspirat natural, care pentru prima dată în istoria V8-urilor de la Ford are la bază un arbore cotit plat. Atuurile unui astfel de arbore cotit este greutatea redusă, care sporeşte rotaţiile maximale ale motorului. Dar printre minusuri găsim un cuplu mai mic şi vibraţii mai mari, faţă de arborele cotit cu design în cruce, care a fost elaborat de americani încă prin anii ’20 ai secolului trecut, pentru a contracara acele vibraţii nedorite. Astfel, cu un nou arbore cotit cu design plat, care este caracteristic motoarelor V8 de pe modelele europene, noul Shelby GT350 „europenizat” dezvoltă 500 CP şi doar 542 Nm, în schimb motorul poate fi turat până la 8.200 rpm! Toată puterea este transmisă roţilor spate prin intermediul cutiei manuale cu 6 trepte şi diferenţialului blocabil de tip Torsen.
Despre „tendinţele europene”, ne amintesc şi prizele de aer de pe aripile faţă şi de pe capotă, jantele spiţate de 19 inch, încălţate în cauciucuri europene Michelin Pilot Super Sport, sistemul de frânare Brembo şi scaunele sport Recaro.
Tabloul este finisat de spoilerul discret spate, pragurile laterale modificate şi bara de protecţie faţă agresivă cu colţi de cobră, care este prezentă pe logourile noului Ford Mustang
Shelby GT350.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,743
GALERIE FOTO (24 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (2 MATERIALE)
COMENTARII (4)
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 18 Noiembrie 2014 - 16:20
Tre sa aiba un consum.....cu asa turatie.....jos pe la 2000-3000 turatii cred ca abia de tirîie....400+ lb-ft.....ce cuplu prost, pentru 500+ cp.....
Pute a europa. Mustang nu mai e Mustang...
0
0
Cyber
Briceni, Moldova
la 19 Noiembrie 2014 - 11:08
Eugen0, peste cativa ani va "mirosi" peste tot a europa, asta e, nu avem ce face. Taxele vor fi tot mai mari si producatorii ce mizau doar pe motoare mai mari (ex. 5 - 8 litri) vor fi obligati sa-si schimbe obiectivul. Daca nu, pur si simplu incet-incet vor disparea de pe piata...

0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 19 Noiembrie 2014 - 15:33
Cyber........daca stau sa ma gindesc.....nu m-aș grăbi....

Povestea cu "NEDC" (New European Driving Cycle) o știi ?
Acolo ceva chestii despre motorașele mici turbo......

Au revoir Europa....presupun ca nu prea intelegi care e faza cu taxele pe volumul motorului.

Iar producatorii NU vor fi fortati sa-si schimbe obiectivul. Obiectivul ramane acelasi: consum vat mai redus, emisii cat mai reduse. La acest capitol motoarele turbo au dat-o ...dar SERIOS in bara!

Motoarele mici sunt cele mai deviate de la consumul real...(asta n-o zic eu asta o zic 2 teste...nu unul dar 2)


0
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 19 Noiembrie 2014 - 15:35
Cyber.....de fapt eu vorbeam de GT350.......Z/28 il face.
0
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!