Propulsorul 1.0 EcoBoost devine şi mai eficient prin dezactivarea cilindrilor!
8 Iunie 2015, 09:01
Propulsorul 1.0 EcoBoost a fost desemnat drept „Motorul Anului” trei ani la rând (2012, 2013 şi 2014), iar cei de la Ford nu doresc să piardă coroană, dezvoltând un nou sistem de dezactivare a cilindrilor, pentru a îmbunătăţi eficienţa acestuia.

Probabil, vă întrebaţi, unde să mai dezactivezi cilindri, dacă acesta are numai trei la număr?! Pe lângă sistemul de injecţie directă, supraalimentare şi sincronizare variabilă a supapelor, micuţul benzinar 1.0 EcoBoost va primi şi sistemul de dezactivare a unui din cei trei cilindri! Pentru ca această dezactivare să lucreze la diferite rotaţii şi solicitări, cei de la Ford au dezvoltat un nou volant, care va reduce nivelul de zgomot şi vibraţii pe toată plaja de rotaţii atunci când propulsorul va lucra doar în doi cilindri. Rezultatele primelor teste în lumea reală pe drumurile publice din Germania au demonstrat că sistemul de dezactivare a cilindrilor reduce consumul cu 6%.

Reamintim că propulsorul 1.0 EcoBoost se regăseşte sub capota a 10 modele europene Ford, începând cu micuţa Fiesta şi terminând cu nava amiral Mondeo. Vă imaginaţi un Mondeo circulând pe 2 cilindri fără probleme?!
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,241
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!