Scandalul Volkswagen: iată cum vor fi remediate problemele propulsoarelor 1.6 TDI şi 2.0 TDI!
26 Noiembrie 2015, 09:23
În sfârşit cei de la Volkswagen au soluţionat problema emisiilor, cel puţin pentru două propulsoare diesel afectate din seria EA 189 - 1.6 TDI şi 2.0 TDI. Propulsorul 1.6 TDI va fi dotat cu un element poros din plastic, care va fi instalat direct după filtrul de aer, pentru a calma fluxul de aer ce vine în motor astfel îmbunătăţind acurateţea de „citire” al debitmetrului de aer (pe imagine). Mai mult decât atât, unitatea de control al propulsorului 1.6 TDI va primi o resoftare, care va elimina sistemul de „trişare” al emisiilor şi va optimiza alţi parametri. Întregul proces va necesita mai puţin de o oră.

Ceea ce ţine de propulsorul 2.0 TDI, acesta va primi doar o resoftare al unităţii de control al propulsorului, ceea ce îi va aduce emisiile NOx la nivelul legal, impus de autorităţile
europene. Pentru această operaţiune este nevoie de doar 30 de minute. Peste ceva timp va fi finalizat remediul şi pentru propulsorul 1.2 TDI, care, cel mai probabil, va avea nevoie doar de o resoftare, iar mai apoi vor urma celelalte propulsoare afectate.
Aceleaşi măsuri de remediere a problemelor, vor fi aplicate şi modelelor afectate Audi, SEAT, Skoda şi Volkswagen Commercial Vehicles. Recall-ul propriu zis va începe din ianuarie 2016.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
0
2,568
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!