Carlos Ghosn cedează postul de CEO Nissan, pentru a se focusa asupra brandului Mitsubishi!
23 Februarie 2017, 17:12
Pe 20 octombrie 2016 Mitsubishi Motors a intrat oficial în Alianţa Renault-Nissan, după ce a cedat acesteia 34% din acţiuni contra unei sume de 2 miliarde de euro. Astfel a fost formată noua Alianţă Renault-Nissan-Mitsubishi, care vrea să devină cel mai mare constructor auto din lume, fiind la moment pe locul patru, în spatele Grupului Volkswagen, Toyota şi
General Motors.
Pentru a realiza acest lucru, şeful Alianţei, Carlos Ghosn, a decis să cedeze postul de CEO Nissan pe care l-a ocupat timp de 16 ani lui Hiroto Saikawa, actualului co-CEO Nissan, care va prelua conducerea companiei nipone începând cu 1 aprilie 2017. La rândul său, Carlos Ghosn va continua să ghideze compania Nissan, pe care a scăpat-o de faliment la începutul anilor 2000, dar îşi va focusa forţele, mai cu seamă, asupra brandului Mitsubishi. Conform lui Carlos Ghosn, această modificare planificată îi va permite să dedice mai mult timp și energie gestionării evoluției strategice și extinderii fiecărui membru al Alianţei în parte.
Având în vedere scandalul cu trişarea cifrelor de consum, prin care a trecut Mitsubishi la sfârşitul anului trecut în rezultatul căruia a şi fost „înghiţit” de către alianţa franco-niponă, dar şi lipsa unei game vaste de modele, brandul nipon are nevoie de o focusare enormă din partea lui Ghosn, pentru a depăşi aceste probleme şi de a deveni un brand de succes.

Unii analitici prezic, că Ghosn se va axa şi pe creşterea profitabilităţii brandurilor Renault şi Mitsubishi, care ar presupune şi o reducere a costurilor.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,617
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!