Revista americană Forbes a publicat topul celor mai valoroase branduri ale anului 2019. Printre primele 10 branduri mondiale din acest an s-a situat și un constructor auto, care a simțit o creștere consistentă în topul americanilor.
Astfel, cel mai valoros brand auto în acest an a fost numită Toyota, care s-a situat pe locul 9 în topul brandurilor mondiale, fiind depășită doar de companii precum Apple și Google. Niponii au simțit o creștere spectaculoasă în tabelul americanilor, cucerind poziția cu numărul 9, atunci când în același rating elaborat de Forbes anul trecut, Toyota s-a situat pe poziția cu numărul 36. Valoarea totală a brandului este estimată la 44.6 miliarde dolari americani.
În rândul constructorilor auto Toyota este urmată de Mercedes-Benz germanii s-au poziționat pe locul cu numărul 17 în clasamentul general, valoarea totală fiind estimată la 33.2 miliarde dolari, în scădere cu 3% comparativ cu anul precedent.
Top 3 în lista constructorilor auto este încheiat de BMW, ce s-a situat în clasamentul general pe locul 21 cu o valoare estimată la 29.8 miliarde dolari, cu circa 5% mai puțin decât anul trecut. În top 100 cele mai valoroase branduri ale lumii au fost incluse și alte branduri auto, după cum urmează: 3. Honda locul 28 în clasamentul general cu o valoare estimată de 25.8 miliarde dolari; 4. Audi locul 41 în clasamentul general cu o valoare estimată de 14.2 miliarde dolari; 5. Ford locul 48 în clasamentul general cu o estimată de 13 miliarde dolari; 6. Porsche locul 62 în clasamentul general cu o estimată de 11 miliarde dolari; 7. Chevrolet locul 63 în clasamentul general cu o estimată de 10.7 miliarde dolari; 8. Lexus locul 72 în clasamentul general cu o estimată de 9.6 miliarde dolari; 9. Nissan locul 81 în clasamentul general cu o estimată de 8.9 miliarde dolari; 10. Hyundai locul 94 în clasamentul general cu o estimată de 8.1 miliarde dolari.