Mercedes-Benz CLS 63 AMG, sau Carlsson CK63RS
30 Mai 2014
Astăzi testăm o nebunie de maşină. O nebunie, suprapusă peste o altă nebunie, suprapusă şi ea peste o maşină demenţial de frumoasă şi bună. Mercedes-Benz CLS este unul din modelele care dictează cursul şi evoluţia designului auto în lume, ambiţionându-se la revoluţii încă de la
prima generaţie. Merge foarte dinamic, iar în versiuni cu motoare de top, precum CLS 500, vine cu până la 408 cai-putere, pentru senzaţii desăvârşite.

Dar divizia AMG a dus fascinaţia acestui model până la un prim nivel de demenţă. De performanţă, desigur. Motorul V8 biturbo de sub capotă, de
5.5 litri, dezvoltă o putere ameţitoare de 557 CP la 5,500 rpm şi un cuplu maxim de 800 Nm la 2,000 rpm!

Dar nu, nici această demenţă nu ajunge la limita imaginaţiei unor ingineri trăsniţi de fulgerul obsesiei pentru performanţa absolută. Inginerii de la atelierul de tuning Carlsson au umblat la motorul de sub capota lui CLS 63 AMG şi i-au sporit puterea până
la 652 CP! Cuplul maxim a crescut până la o cifră sălbatică de 1,000 Nm!

Partea frumoasă a întregii poveşti e că tunerii de la Carlsson ne-au invitat în
oraşul industrial Merzig, din vestul Germaniei, pentru a testa pe propria piele rezultatul acestor erfoturi de perfecţionări în lanţ! Avem, deci, astăzi în mâinile noastre, o maşină cu putere la scară industrială, iar înainte de a
porni la drum pilotul de
teste al celor de la
Carlsson ne oferă şi
câteva precizări.
CLS-ul standard nu e suficient de performant. CLS 63 AMG nu e suficient de performant. CK63RS este!

Fraza de mai sus sună ca o absurditate, dar anume ea e rezumatul celor spuse de pilotul de teste al Carlsson, în încercarea de a ne convinge despre iscusinţa tratamentului de tuning la care a fost supus modelul. „Înainte de a ne apuca de conceperea procesului de tuning
pentru CLS 63 AMG, am luat un astfel de exemplar şi l-am tot alergat pe circuit şi drumuri publice, în încercarea de a observa minuţios unde putem interveni mai eficient cu perfecţionări”. Şi ştiţi, pe drumurile publice a fost, în mare parte bine, dacă îl conduci într-un ritm mai uzual, dar dacă îl împlingi la extremităţi mai speciale, frânele ajung să se supraîncălzească la un moment dat. Pe circuit lucrurile sunt şi mai grave – după vreo patru tururi intense, trecute la maxim potenţial, frânele se
supraîncălzesc neputiincioase, iar cutia de viteze AMG Speedshift strigă prin toate mesajele posibile să te opreşti, că se supraîncălzeşte şi ea! Şi ţi-ar părea că ai de-a face cu un model AMG, gândit pentru performanţă maximă... Aşa că noi am montat un sistem auxiliar de răcire şi lubrifiere a cutiei de viteze – a trebuit să o facem ca maşina noastră să poată face circuitului zeci de minute în şir, sau chiar ore. Am montat şi frâne corespunzătoare, care pot rezista
şi ele unui asemenea tratament. Am avut grijă de toate aspectele maşinii, ca performanţa maximă să fie garantată oricât de mult ţi-o doreşti, nu doar preţ de câteva minute!”...
Nu mai sună atât de absurd, nu? Vorbele pilotului de teste Carlsson au fost convingătoare, şi chiar ne-au făcut să ne gândim serios la o verificare viitoare a capacităţii de rezistenţă maximă a modelelor diviziei AMG. Dar,
cum a zis şi pilotul Carlsson, asemenea simptome pot fi observate doar pe circuit, nu pe drumurile publice, iar azi ne vom concetra atenţia la exemplarul tunat de cei de la Carlsson, pe care îl vom testa tot pe drumurile publice.
Fabrica de drift

Dar care drumuri publice, domnilor, la volanul unui asemenea bolid? Da, maşina asta a fost dichisită cu tot felul de elemente admirabile şi agresive la exterior, luxoase şi exclusiviste la interior, dar senzaţiile de condus seamănă mai mult cu cele de la volanul unui bolid animalic de cursă, decât a unui model civil. E foarte greu să îţi menţii calmul şi liniştea la volanul unei asemenea maşini, şi e atât de plăcut să apeşi pedala aia mai
puternic, savurând sunetul V8-ului „turbat” de sub capotă, accentuat de un sistem de evacuare special al celor de la Carlsson!

Maşina asta nu recunoaşte drumurile publice, aşa cum le ştim cu toţii. Ea vrea să le transforme în mici segmente de circuit, pe care, chiar dacă îţi menţii viteza în limite legale, tot le condimentezi cu derapaje controlate, accelerări răbufnitoare şi
urlete fioroase şi dulci ale motorului! Din primul viraj uşor apăs un pic mai puternic pedala de acceleraţiei şi puntea spate se dovedeşte a fi incapabilă să transpusă eficient pe asfalt cei 1,000 Nm! Şi când vin astfel de momente ştiţi ce se întâmplă, nu? Da, alunecări vesele ale „fundului” maşinii, pe care, dacă le mai dozezi un pic şi ai spaţiul necesar, le transformi cu uşurinţă în drifturi frumoase. Dar trebuie să fiţi pregătiţi
de reacţii cu gura căscată a celorlaţi şoferi de pe drum, care nu prea pricep din prima dacă alunecările spatelui sunt un simptom dinaintea unui accident, sau dacă situaţia mai poate fi controlată de tine, cel de la volan. Veţi vedea multe guri căscate, mai mult sau mai puţin panicate!

Ah, dar vine un viraj frumos la vreo 100-110 grade, cu urcare! Încep virajul şi aproape de mijlocul lui dozez un pic mai tare acceleraţia. Puterea imensă, transmisă toată roţilor spate, mă aruncă cât ai zice peşte într-un derapaj intens, dar controlabil. Ai senzaţia unui drift într-atât de lipsit de efort, încât parcă nici nu mai prea auzi scrâşnetul anvelopelor spate, pentru că ele nici nu se mai chinuie să lupte cu cei 1,000 Nm, ci se lasă imediat topite, fără împotrivire! Simţi pur şi simplu spatele maşinii alunecând odată cu sunetul agresiv al motorului şi nu ai decât să corectezi traiectoria cu volanul, ajustând dozajul pedalei. Aoleu, cred că e maşina cea mai fericită să intre în drifturi pe care am testat-o vreodată!

Conduc apoi pe drumuri publice extra-
urbane nemţeşti, nu prea aglomerate, dar pline de curbe, şi mă conving încă o dată că maşina asta e o fabrică de drifturi modificate genetic. Cred că aş
putea topi un
set de anvelope spate
în timp de o zi pe drumurile
publice fără prea mare efort, într-
atât de rapid se lasă acestea forţate. Nici măcar ESP-ul nu-l simt să intervină decât atunci când unghiul de drift e aproape să o ia razna. Chiar şi atunci când conduc în linie dreaptă şi apăs pedala acceleraţiei mai puternic, senzaţia împingerii în scaun de la acceleraţie e condimentată cu alunecare uşoară a puntei spate! Maşina asta trebuie condusă cu un set de anvelope de rezervă în portbagaj!
E o bestie! O bestie care costă aproape 200,000 euro şi pe care puţini vor ajunge să şi-o permită vreodată. Dar dacă printre bogaţii planetei sunt
pasionaţi de drift, care nu se consideră compatibili nici cu filosofia tradiţionalistă şi simplă a unui Nissan 200SX, Mazda RX-7 sau Toyota AE86, nici cu filosofia mai modernă a unui Subaru BRZ sau Toyota GT86, şi mai vor şi o ambianţă de lux interior pe deasupra, atunci creaţia celor de la Carlsson e maşina care le va da şansa unor drifturi spectaculoase şi
permanente, pentru care nu e nevoie de multă teorie şcolită, ci doar de putere în supradozaj. Iar în mâinile unui şofer cu adevărat iscusit, maşina asta e capabilă de spectacole desăvârşite!
PiataAuto.mdIlie Toma
4
7,446
GALERIE FOTO (42 IMAGINI)
COMENTARII (34)
jaguar
Chişinău
la 30 Mai 2014 - 10:41
Bestiala....
1
5
501STL
Chişinău
la 30 Mai 2014 - 11:27
brrrrrr.........cu gust si stil tot e facut.
1
3
Igor
Chişinău
la 30 Mai 2014 - 11:54
is putine in oras, da' cind le vad, mi se opreste inima... dragoste la prima vedere...

urmatoare cred ca va fi asta "dreaming" :D
0
3
Valeriu
Chişinău
la 30 Mai 2014 - 15:22
Peisajele sunt frumoase!
1
2
Valeriu
Chişinău
la 30 Mai 2014 - 15:26
Cred ca ati vazut cu totii ce s-a intamplat cu s550 azi pe traseul Chisinau-Cimillia... cui trebuiesc asa masini are au o putere enorma si sunt o cauza in plus pentru suferinte si lacrimi. Nu e mai bine sa conduci o masina "normala"?
2
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 30 Mai 2014 - 15:56
Valeriuuuuuu

Tine minte unaa....cind cumperi o masina, nimeni nu te puna sa scrii test sa-ti verifice IQ-u si abilitatile de șofer...
Și cum publicul iubitor de Mărsădăs Bănț e tare "inteligent" ( vezi orice țaran de 25 ani imbracat in pantaloni sportivi, cu kepka "AMG" ..merge in W211 220CDI) , apar accidente...

Fa un test: scrie in google "Ford Mustang crash" și "mercedes amg crash" sau "dodge challenger crash" sau "camaro crash" ....acolo apar citeva poze cu stricaciuni....la mercedes.....sunt pagini intregi :D
4
1
Igor
Chişinău
la 30 Mai 2014 - 16:12
Eugen, Ford Mustang crash, dodge challenger crash, camaro crash is putine dintr-un singur, dar dintr-un singur motiv: IS PUTINE PE DRUMURI, way!

Merc-uri is mai multe, sootvetstvenno mai multe accidente... asa ca lasa iq-ul si abilitatile...
2
5
Valeriu
Chişinău
la 30 Mai 2014 - 16:27
N-are importanta ce marca este, daca e excesiv de puternica o masina este si mai periculoasa pentru ca vrei nu vrei te trage sa apesi!
Asta cica a inceput a se roti pe carosabil de viteza mare ce avea. Bine ca nu a mai luat pe cineva cu el, cu toate ca i-a ranit un pic pe ceilati doi soferi. Pacat de familie care acum trebuie sa il planga.

3
0
dima
Chişinău
la 30 Mai 2014 - 18:24
Valeriu, mai tii minte cind 8 adolescenti au murit din cauza vitezei pe un Megane 1.5 dci? nu are importanta puterea masinii si marca, daca stii sati stapinesti emotiile ajungi cu bine acasa!
0
5
Cyber
Briceni, Moldova
la 30 Mai 2014 - 19:20
Pentru un sofer "usurel", sa-i spun asa, aceasta masina poate fi ca o sabie cu doua taisuri... de ce? Daca soferul stie s-o stapaneasca/manuiasca nu se va accidenta, insa daca nu... atunci, asemenea unui cutit ar putea foarte usor sa se accidenteze.
Cu alte cuvinte, in mana unui sofer "adevarat" acest autoturism este o adevarata bijuterie, insa in manile unui sofer "usurel" poate fi o "bomba" cu ceas.
Si inca un detaliu interesant pe care sunt sigur la-ti opservat: Sunt soferi ce conduc de zeci de ani dar in realitate ei conduc ca niste "copii", insa sunt si soferi tineri... dar daca sunt soferi in adevaratul sens al cuvantului conduc mult mai bine de cat "altii". Nu vreau sa spun ca experienta nu contribuie pozitiv, insa vreau sa spun ca unii, sau mai bine zis, multi sunt adevarati soferi doar pe hartie, adica au documente, dar a conduce cum trebuie si a respecta regulile... din nefericire nu stiu.
Acesta e si principalul motiv a accidentelor, inclusiv si cu asemenea masini ca aceasta.

1
0
Igu
Chişinău
la 30 Mai 2014 - 22:31
...pe linga toate, as mai zice ca unii soferi de masini scumpe, de lux sau zicetii cum doriti, se incred prea mult in "full" optionalul de sisteme de siguranta si control a masinii, si le pare ca, cu cit masina e mai scumpa cu atit e ma plina de variante si se ţine mai bine pe drum... eu as zice, pe dracu... daca vedeti in video, e traseul umed... si cite sisteme de siguranta, control sau tot ce mai poate fi, legile fizicii nu le bati cu nimic... pariez ca avea ceva viteza.. Si mai pariez ca, intr-un alt accident similar, cu urmari mult mai putin grave, soferul unui Audi Allroad a ajuns in şanţ avind viteza pe şosea umedă... precis cind trecea cu viteza pe linga alta masina ap în gind zicea: ..ee, eu cu Allroad-u neu ap pot merji cum vreu...
0
2
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 30 Mai 2014 - 23:12
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
7
1
FIFA
Chişinău
la 30 Mai 2014 - 23:32
Eugen, nu marca masinii determina, iq ul soferului, cultura sa la volan, educatia de care da dovada si felul cum se imbraca. E foarte subiectiv ce spui. Stau in Germania, te asigur ca aici sunt inca mai multe personaje de care ai tu in vedere de toate rasele, culorile, virstele, conduc marci diferite. Legatura care incerci sa o creeyi are veriga rupta. Daca voi avea ocazia voi sta intro zi vreo 30 min sa filmez, voi pune pe youtube si vei intelege singur, dar te laudai ca mergi peste hotare la invatsat, cred ca vi observa si singur.
0
4
Robert
Bucureşti, România
la 31 Mai 2014 - 00:06
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
7
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 31 Mai 2014 - 00:33
Comentariu marcat ca spam. Afişează comentariul
6
0
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 31 Mai 2014 - 15:45
cu 200000 dolari cumperi un S/C 1000 ...primesti un Mustang care arata la aspect - stock ..dar care are 1200CP
3
0
Volkswagen
Bălţi, Moldova
la 31 Mai 2014 - 16:18
Cuiva nu-i plac Mustang-urile tale,ție nu-ți plac Mercedes-urile,fiecare om cu gusturile sale.Așa că termină comparațiile neghioabe.
2
4
Robert
Bucureşti, România
la 31 Mai 2014 - 16:48
''cuiva nu-i plac Mustangurile'' , asta-i vorba unui om innapoiat in ceea ce priveste industria automobilistica. Mustangul este o adevarata emblema a intregii industrii auto cn ar zice asa ceva ?, cu istorie deplina, numai un amator poate sa ponegreasca acest model. Scuza-ma dar ''unii'' au uitat cheile de la mansarda cand au comandat mobila de la IKEA :)))))
5
0
FIFA
Chişinău
la 31 Mai 2014 - 21:48
Nu vreau sa intru in polemica dar fie, vreau sa vad ce vei raspunde.
Citez: ...Și cum publicul iubitor de Mărsădăs Bănț e tare "inteligent"....prin definitia data de dex.ro cuvintul public ...repreyinta TOTALITATEA de persoane......cind spui public ii ai in vedere pe toti.

Rezulta ca probabilitatea ca cineva sa fie normal.....dupa ce ai spus ca TOTI sunt "inteligenti" este zero.
Sau nu am inteles eu corect.

Catelus cu parul cret,
Fura rata din cotet
El se jura ca no fura,
Dar lam prins cu rata-n gura.



Vezi Eugene, scuipa penele.....A fost doar o alegorie.

Te contrazici.
1
3
Robert
Bucureşti, România
la 31 Mai 2014 - 22:35
Prea multi oameni innapoiati in lumea asta, offf. Asa se intampla cand pupi poalele la macaronarii sau mercenarii din Apusul Europei ( in speta industriei automobilistice evident ). Dupa parerea mea aceasta natie de oameni ( in speta industriei automobilistice evident, nu vb de intreaga populatie ) , ar fi trebuit sa ramana la ''impachetat'' macaroane si facut pizza, iar ceilalti la ''ciocolata Milka'' nici decum la masini, la fel cum francezii ar fi trebuit sa ramana la produs parfumuri si atat , nici unul dintre ei nu au legatura cu lumea auto. Cand se apuca de treaba o dau cu muci-n fasole. VAG a intrat in rahat cu rezultatele masluite de ADAC in favoarea lui, la fel ca si recall-ul nerecunoscut in China, Alfa Romeo- Lancia-Fiat , fara GM erau la pamant, Renault fara vanzarile Dacia si Nissan la fel ( AVIZ amatorilor : Nissan are cea mai extinsa gama de autovehicule de teren din Europa, de aici reies si profiturile care i-au resuscitat pe cei de la Renault ) ,PSA nu o va scoate la capat fara modernizarea actualei clasei compacte ( cea mai profitabil segment pt Europa ) , deci concluziile mele sunt evidente: Lumea auto nu este de ei.

Dar asta e , asa se intampla cand te-ai nascut cu sapa-n spinare si tot ce poti pronunta cu limba de lemn este : Mertzedes Bentz, Haudi, Bi em dabal yuuu , Folksvagin, Hopel, Porci Caien , Porci Panarama S turbo, samd.
5
0
Robert
Bucureşti, România
la 31 Mai 2014 - 22:38
ps: Publicul pot fii in general cei care se ''afiseaza'' ca iubitori ''necalificati'' ai marcii Bentz..........Greu la deal cu boii mari .
4
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 31 Mai 2014 - 22:44
Volkswagen .

Daca nu-ți convin ție comparațiile, nu le mai numi "neghioabe" ...am adus in discutie o masini cam cu același preț. Understand?? "Neghioabe" ...masoară de 7 ori....vezi....poate nu mai trebuie de taiat..
5
1
Eugen0
Cluj-Napoca, România
la 31 Mai 2014 - 22:46
FIFA ....
Mai deschide odata DEX-ul...te rog frumos...
Nici nu ma obosesc sa-ți...explic

Versurile ți le arunc cu o paleta de tenis inapoi :D
4
1
501STL
Chişinău
la 1 Iunie 2014 - 19:50
Fifa :ce ai incercat tu mai sus e ca si cum ai incerca sa explici pisicii ce aia ofside :D
1
1
Robert
Bucureşti, România
la 1 Iunie 2014 - 20:35
@Eugen0, te ''lupti'' cu morile de vand p'aici, majoritatea ( nu toti) sunt innapoiati rau.

Vad ca iar a intrat corijentul asta de lb romana aici , sa imprastie cu ra*at pe site. Ma intreb nu are si el teme de facut ? Cand o sa fie cu nevasta-sa ( daca va avea una ) se va juca cu tractorasele prin casa ( in viitorul indepartat, ca e inca mic si corijent la multe materii) . dar poate va avea macar un manechin cu peruca care sa-l tina in casa pe post de ''nevasta''.
3
0
Valeriu
Chişinău
la 1 Iunie 2014 - 22:49
Robert, greșești amarnic! Eu azi i-am dat un flash unuia cu S care bloca, ca un bou, virarea la dreapta la semafor și, minune! S-a dat la o parte! Așa ca sunt si japonezi care dau flash-uri, dar și nemti care se sperie de japonezi, sau, poate nu i-a venit să creadă ca poate sa i se întâmple așa ceva!;-)
1
3
Igor
Chişinău
la 1 Iunie 2014 - 23:17
pentru rominul care borashte prin comentarii: asta e site cu domen .md !!! PUNCT MD! mars si invata-i pe rominii tai romina, aici lumea vorbeste cum vrea ea si comenteaza cum vrea ea, rahatule! sper si ma rog in fiecare zi, sa te blocheze definitiv !! !! !!
2
3
501STL
Chişinău
la 2 Iunie 2014 - 00:35
Valeriu :daca nu te superi ,nu poti mai amanuntit sa ne explici anume ce fel de intersescie,in ce orash,ce fel de semne mai stateau acolo,daca era sageatea sau nu?multumesc!! ca nu de alta da observ multi BOI la volan care claxoneaza masini care stationeaza la semafor pe banda 1 pentru ca mai exista o sageata care permite virarea la dreapta(dar asta nu inseamna ca esti obligat sa virezi la dreapta) si la rindul lor soferii se incep a baga in intersectii pentru a le da voie.
2
0
501STL
Chişinău
la 2 Iunie 2014 - 00:39
Si is tare curios daca nu esti si tu vreun personaj alde acei cu litera mare din textul de mai sus.
2
0
Robert
Bucureşti, România
la 2 Iunie 2014 - 00:49
Ciudat este cum cel mai tare recall vine tot de la Mercedes . Saptamana trecuta anuntau ca masinile au ... paianjeni in rezervor. Te umfla rasul, dar partea proasta e ca paianjenul isi tese plasa si intrerupe iesirea vaporilor de benzina. Asta duce la cresterea presiunii in rezervor si crapa. Scurgeri de carburant, risc de incendiu cu tot tacamul. Mai ceva ca Ferrari. Sau cel putin asta e explicatia oficiala a rezervoarelor crapate. Acum baietii stau si se scarpina in cap sa-si dea seama cum intra paianjenul in rezervor. Oooo, dar stati putin ... Aici pe site avem niste jmecheri babani, de calibru greu frate, care proiecteaza componente auto, ba chiar calculeaza motoare si alte chestii necunoscute publicului larg. Nu mai vorbim de inginerul de rand care e total afon in fata stiintei lor. Ia dati-va cu parerea alde @Alifonso. @Cyber, @Igor.... Cum zice bucuresteanul "asteptam provincia". :) Sunt curios de-o explicatie profesionala, nu ferentari de genul : tampitule, picioare-n cur, samd. Am vazut ca la de-astea sunteti experti.

PS : Cu pietarul de deasupra mea nu ma pun. Mi-e teama ca nu isi va mai vinde castravetii pana la toamna si il svanta tacsu' la coada vacii. In schimb il ajuta mult limbajul de inginer comunist. Superb
3
1
Robert
Bucureşti, România
la 2 Iunie 2014 - 00:52
Citez : ''pentru ca mai exista o sageata care permite virarea la dreapta'', am incheiat citatul. Iar dupa asta urmeaza fraza care e ''Dumnezeu pe Pamnat'' > ''dar asta nu inseamna ca esti obligat sa virezi la dreapta''. Eu am zis ca unii sunt innapoiati, dar se pare ca nici nu se sirchinsesc sa depuna putin efort de gandire. Asta se intampla cand nu ai permis .
3
1
Cyber
Briceni, Moldova
la 2 Iunie 2014 - 08:54
Care e una din cele mai bune modalitati sa scapi de un "prost"? Simplu: Il ocolesti sau nu il bagi in seama.
Si cum am mai scris... va latra o perioada asa cum in caine "prostut" latra de unul singur in fata unei oglinzi si dupa se va opri.
2
0
Valeriu
Chişinău
la 2 Iunie 2014 - 10:16
Robert, aici 501stl are dreptate, pentru ca e asa la noi, daca nimeresti pe banda aia, nu esti obligat sa faci la dreapta si nici cei din urma n-ar trebui sa faca galagie. Daca insa esti BOU si vrei sa fii mai tare ca altii te bagi pe banda din dreapta si ii blochezi pe toti, ca asa iti este tie bine, mai ales daca ai masina tare.
501stl, era intersectia Columna cu Viteazu, era duminica, adica f putine masini, asa ca desteptul ala cu S putea f bine sa stea in primele doua benzi fara a bloca circulatia. De asta si am ales sa-i dau un flash, dar galagie nu am facut, pentru ca am un pic de simt, spre deosebire de altii.
Tu imi inchipui ca avea sa stai cuminte la cu.ul lui, doar era cu iubitul tau Mercedes.
0
2
Robert
Bucureşti, România
la 2 Iunie 2014 - 11:12
@Valeriu, OK sa zicem ca te cred. La Bucuresti nu-i asa . Banda de stanga este OBLIGATORIU stanga, iar cea de dreapta, OBLIGATORIU dreapta ( cu mici exceptii ) cand nu merg semafoarele . Dar atunci nu-i problema, ca au carne toti in frigidere. Isi ofera unul altuia :)))) , iar soferii de Mertzane nu scapa nepedepsiti , ei au chiar bonus : slanina, carnati in matz de porc pana la Craciun :)))). Evident ca sunt cocalarii si malorii cu Mertzane care trec pe banda de ''obligatoriu dreapta/stanga'' si iti intra in fata .La mine nu reusesc fiindca ii ''miros'' inainte ce intentii au. Cateodata imi pare atat de rau ca nu am o Dacie amarata.....intelegi dc :))))

@Cyber ostenitorul ''trollingului'', inchide guritza prietene ca pute a lapte de capra. Esti inca mic si asta e felul tau principal dimineata, dar sa nu bei pe stomacul gol ca astia ca tn au probleme cu....... :)))
3
0
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!