Producătorul spaniol va aduce la Salonul Auto de la Frankfurt versiunea revizuită a sedanului său de top Exeo. Iar pe lângă micile împrospătări de design, modelul vine şi cu o serie de modificări la motoare.
Exeo aduce noi forme ale farurilor, care includ acum şi LED-uri de zi, dar şi o grilă fontală redesenată. La interior, Seat Exeo va beneficia de noi materiale pentru tapiţerie, iar volanul a primit un nou design, cu accent sportiv.
Gama de motoare TDI a primit un tratament de eficienţă, în urma căruia nivelul emisiilor a scăzut, în medie, cu 7 g/km, deşi performanţele dinamice au rămas la aceeaşi valoare. Propulsoarele TDI de 120 CP şi 140 CP, spre exemplu, vor avea un nivel al emisiilor de sub 130 g/km. Eficientizarea gamei de propulsoare nu se opreşte aici, Seat anunţând că va introduce, începând cu anul viitor, sistemul Start/Stop pe sedanul său de top.
Cu o lungime de 4.66 metri, Seat Exeo este constuit pe platforma generaţiei precedente Audi A4, însă gama sa de motoare este avansată la capacităţile prezente ale grupului Volkswagen, acestea beneficiind de dotări precum injecţia directă common rail (în cazul diesel-urilor) sau filtre de particule. Cea mai puternică versiune a lui Exeo este dotată cu un propulsor TSI de 200 CP.