şofer, există un soi de comutator prin care îţi alegi poziţia dorită a sistemului Eco, Confort, Sport, Sport Plus şi Individual. În regim Eco maşina limitează mai mult intervenţiile turbinei, impunând motorul să dezvolte viteze mai lent, şi deci, mai eficient. Atunci când călătoriţi la drum lung fără zor şi vreţi eficienţâ, s-ar putea să vă fie util, nouă însă nu ne-au plăcut senzaţiile din volan în acest regim ele par foarte artificiale cumva, asistenţa direcţiei intervenind mai puţin ca să economisească energie. Să ştiţi, însă, că în orice regim aţi călători, apăsările puternice ale pedalei trezesc motorul
la viaţă în afara regimului curent şi vă livrează doza de putere dorită pentru un episod scurt de depăşire, astfel că nu veţi fi lăsat la nevoie niciodată.
În regim Confort, C-Class-ul devine o limuzină nobilă, moale şi ademenitoare. Volanul devine mult mai uşor, dar paradoxal mai informativ şi mai plăcut, iar suspensia maşinii se înmoaie de-a binelea. Setarea asta a suspensiei nu e făcută, însă, pentru drumuri rele, ci dimpotrivă, pentru cele bune, care merită savurate. Pe
drumuri rele, cu această setare, suspensia maşini poate fi luată uneori prin surprindere de denivelările mult prea repetative şi insistente, de asta acolo e mai indicat să folosiţi o setare mai medie. Pe drumuri bune, plăcute, chiar şi un pic imperfecte, regimul Confort vă dă senzaţii aproape divine, comparabile cu cele de la bordul unui E-Class sau S-Class care rulează pe