Porsche dezvăluie noul 911 facelift!
7 Septembrie 2015, 10:18
La Salonul Auto de la Frankfurt cei
de la Porsche vor dezvălui versiunea facelift al legendarului 911 care vine
cu un nou propulsor turbo chiar pe versiunile incipiente 911 Carrera şi
911 Carrera S în caroserii Coupe şi Cabriolet! Datorită facelift-ului şi noului propulsor Porsche 911 a devenit mai rapid, mai eficient şi mai confortabil decât oricând!
La exterior noul Porsche 911 facelift poate fi deosebit de predecesor doar de adevăraţi experţi şi pasionaţi ai modelului, pentru că schimbările vizuale sunt de-a dreptul subtile.
Bara de protecţie a primit un design nou cu spoiler integrat şi LED-uri de direcţie discrete, blocurile optice au primit câte patru LED-uri de zi, în timp ce posteriorul a fost înzestrat cu o nouă bară de protecţie cu prize de aer
laterale pe care iese aerul fierbinte de la intercoolere, cu un nou capac al motorului cu un design clasic inspirat din modelele Porsche 356 şi cu noi blocuri optice spate LED care au
primit un design tridimensional.
Exteriorul este completat de oglinzile retrovizoare cu două „picioruşe” care au apărut pentru prima dată pe
actualul Porsche 911 GT3, mânerile uşilor cu un design mai elegant şi de jante cu un design mai modern şi o lăţime mai mare pe puntea spate -
11.5 inch cu cauciucuri de 305 mm
faţă de 11 inch şi cauciucuri cu
lăţime de 295 mm anterior.
La interior regăsim un nou sistem multimedia Porsche Communication Management cu conectivitate Apple CarPlay, o consolă centrală niţel modificată şi un volan mai modern, preluat de la Porsche Macan.
Cea mai importantă noutate însă,
este noul propulsor de 3.0 litri în
6 cilindri boxer înzestrat cu două turbocompresoare. Da, da, de acum înainte chiar şi versiunile incipiente Carrera şi Carrera S vor fi turbo! Pe 911 Carrera propulsorul dezvoltă 370 CP şi 450 Nm fiind cu 20 CP şi 60 Nm mai puternic decât unitatea aspirată natural de 3.4 litri. Cu noul propulsor 911 Carrera accelerează de la o la 100 km/h în 4.2 secunde fiind echipată cu transmisia PDK şi pachetul Sport Chrono ceea ce o face mai rapidă cu 0.2 secunde faţă de predecesor. La rândul său 911 Carrera S este cu 20 CP şi 60 Nm mai puternică faţă de predecesorul echipat cu propulsorul aspirat natural de 3.8 litri. Datorită celor 420 CP şi 500 Nm noua 911 Carrera S atinge prima sută de kilometri în 3.9 secunde, la fel fiind cu 0.2 secunde mai rapidă faţă de predecesor.
Viteza maximă al versiunii 911 Carrera este de 295 km/h (+6 km/h), iar consumul este de 7.4 l/100 km (-0.8 l/100km), în timp ce versiunea 911 Carrera S dezvoltă 308 km/h (+4 km/h) şi consumă doar (-1.0 l/100 km).

În combinaţie cu pachetul Sport Chrono noul Porsche 911 facelift
primeşte şi o rotulă pe volan inspirată din hyper-car-ul hybrid Porsche 918 Spyder, cu ajutorul căreia pot fi schimbate cele patru regimuri de condus: “Normal”, “Sport”,
“Sport Plus” şi “Individual”.
Fiind echipat cu transmisia PDK,
noul Porsche 911 facelift vine şi cu
un buton numit “Sport Response Button” care ajustează transmisia pentru acceleraţii intense timp de
20 de secunde, spre exemplu pentru depăşiri. Suspensia standard PASM
a fost modificată, iar garda la sol
coborâtă cu 10 mm, în timp ce
regimul de trecere peste obstacole precum limitatoarele de viteză, poate ridica partea frontală cu 40 mm.
Vânzările noului Porsche 911 facelift vor demara în decembrie anul curent. Preţurile pentru noile modele în Germania încep cu 96,605 euro pentru 911 Carrera, 110,766 euro pentru 911 Carrera S, 109,695 euro pentru 911 Carrera Cabriolet şi 123,856 euro pentru 911 Carrera S Cabriolet.
PiataAuto.mdValeriu Bahnaru
1
2,192
GALERIE FOTO (32 IMAGINI)
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE)
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!