Aproape imposibil de fotografiat. Astfel putem caracteriza noul Porsche 911. Şi asta din cauza mulţimii constante din jurul său, atrasă de noua bijuterie-magnet din Stuttgart.
Vorbind de prima impresie, deşi păstrează caracterul intact care i-a câştigat statutul de legendă, 911 aduce, totuşi, o parte frontală bine retuşată, cu linii evoluate, în timp ce elementul cheie al spatelui sunt blocurile optice mult mai ascuţite. În interior, 911 nu mai este acel rebel non-conformist, ci aduce confortul similar unei Panamera, deşi promite senzaţii de condus la fel de intense ca şi înainte.
Noul 911 pare ceva mai mare decât predecesorul său, şi asta datorită unui ampatament uşor crescut. Totuşi, înălţimea niţel mai redusă îi accentuează profilul sportiv. Centrul atenţiei de aici, din Frankfurt, a fost versiunea 911 Carrera S, motorizată de premiatul propulsor boxer de 3.8 litri, care dezvoltă, acum, 400 CP. Dotată cu transmisia PDK, aceasta indică un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 4.3 secunde, sau 4.1 secunde dacă este dotată cu pachetul Sport Plus.
Lista de comenzi a fost deja deschisă, primii clienţi urmând a-şi primi maşinile la începutul lunii decembrie.