o vreme când marea majoritate a maşinilor de teren aveau aşa ceva, dar astăzi demultiplicatorul de cuplu este o raritate, fiind prezent doar pe unele modele Land Rover, Jeep, Toyota şi Lexus. Şi Gelandewagen. Iar Lexus LX 570 îl are, cu toată alura sa de glamour. Cuplarea lui se realizează foarte uşor şi inuitiv pentru cel de la volan. Se activează modul offroad, care dă posibilitatea manevrării cu comenzile în formă de comutatoare, destinate rulării pe offroad şi de acolo unul din comutatoare se culisează prin apăsare din poziţia H4 în poziţia L4. (High-4, Low-4). Nu există poziţii cu indicele 2 sau AUTO, pentru că Lexus LX nu se joacă de-a tracţiunea
integrală, sau faţă, ci îşi transmite cuplul motorului întotdeauna către toate cele patru roţi, fie că rulează pe teren accidentat, fie că înoată în confort de asfalt.
Suspensia penumatică dă şansa măririi semnificative a gărzii la sol, fapt care face modelul japonez mult mai capabil în offroad. De asemenea, se poate seta menţinerea unei viteze constante în offroad, de 1, 3 sau 5 km/h, în urcare sau coborâre, care ajută extrem de mult la traversarea sectoarelor periculoase, mai ales a celor cu pietre masive. Un alt element, mult mai modern, dar care se dovedeşte a fi foarte util în offroad, îl
reprezintă sistemul de vizualizare video a împrejurimilor maşinii, cu marcaje de ghidare pe display-ul consolei centrale. Lexus LX are montate patru camere video exterioare una frontală, alta dorsală şi încă două laterale în blocurile oglinzilor exterioare. Acestea apot forma o imagine completă a dimensiunilor maşinii şi locului din jurul acesteia, arătându-vă cu exactitate unde traversează roata şi unde se află segmentul periculos. Se poate conecta afişarea mai mare a zonelor separate, astfel încât să vă focusaţi doar la acea parte a maşinii. Şi în fine, există, desigur, şi posibilitatea blocării diferenţialului dintre axe, care