Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Volkswagen prezintă noile tehnologii, un 2.0 TDI de 272 CP şi cutia DSG cu 10 trepte!

12 Noiembrie 2014 - 10:45
Denis Godorozea
Volkswagen prezintă noile tehnologii, un 2.0 TDI de 272 CP şi cutia DSG cu 10 trepte!
Volkswagen Group anunţă despre un şir de tehnologii noi, care curând vor fi implementate pe automobilele concernului german. Un mare şoc vine de la noua cutie de viteze automată cu dublu ambreiaj DSG, care a primit o versiune cu 10 trepte!

Pentru a fi mai fiabilă, aceasta este concepută pe baza transmisiei DSG cu 6 trepte, discurile de ambreiaj ale căreia sunt scăldate în baie de ulei. Noua transmisie cu 10 trepte va fi instalată pe propulsoare al căror cuplu ajunge la 550 Nm, aceasta, de altfel ar fi limita noii transmisii. Pentru a spori eficienţa, noua transmisie vine şi cu funcţia „coasting”, care o decuplează de la propulsor la viteze mari, atunci când conducătorul ia piciorul de pe accelerator. Noul DSG cu 10 trepte va avea integrat şi sistemul start-stop de a doua generaţie, care va opri propulsorul deja la viteză de 7 km/h, fără a mai aştepta oprirea completă a maşinii.

Pe lângă transmisia DSG cu 10 trepte, Volkswagen anunţă şi despre o nouă versiunea a propulsorului biturbo 2.0 TDI, care pe noul Passat B8 dezvoltă 240 CP şi 500 Nm. Pe lângă două turbocompresoare, noua interpretare dispune şi de un booster electric.

Astfel, datorită compresorului electric, sistemului de gestionare variabilă a supapelor, noului sistem de recirculare a gazelor, propulsorul diesel stoarce din volumul său de 2.0 litri o herghelie de 272 CP! Cuplul maxim nu este făcut oficial, dar cel mai probabil acesta va oscila în jurul cifrei de 550 Nm, astfel fiind perfect compatibil cu noua transmisie DSG cu 10 trepte. Cel mai probabil acest propulsor va fi disponibil pe modelele Audi şi Volkswagen, precum A6 sau Passat.

Printre alte tehnologii inovative, se poate menţiona trapa din sticlă cu o acoperire specială, care nu permite pătrunderea razelor infraroşii în habitaclu. O astfel de acoperire va avea şi bordul maşinilor, care va reflecta razele infraroşii şi va diminua temperatura în habitaclu.

Volkswagen anunţă şi primul sistem de navigaţie adaptiv, care va putea învaţa rutele obişnuite, spre exemplu drumul de acasă până la serviciu şi încă înainte de a fi pornit, va scana traseul pentru ambuteiaje şi va crea o nouă rută, astfel încât să nu întârziaţi la serviciu. O altă funcţie interesantă vine pe Volkswagen Passat Variant B8.

Aceasta se numeşte Easy Close şi poate închide automat hayonul, atunci când deţinătorul cheii se îndepărtează de el. Acest sistem poate încuia automat şi automobilul, când cheia dispare din „câmpul de vedere”.
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter