Vânzările BMW au crescut simţitor în primele 7 luni ale lui 2015
13 August 2015, 12:11
În perioada ianuarie-iulie 2015 BMW a vândut un total de 1,079,563 de automobile sau cu 5.2% mai mult comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2014, depăşindu-i şi pe rivalii săi de la Mercedes-Benz care sporesc pasul în lupta pentru titlul celui mai mare producător premium. În aceeaşi perioadă totalurile întregului grup german, care cuprinde BMW, MINI şi Rolls-Royce, au constituit
1,272,953 de automobile depăşind cu 7.5% rezultatele aceleiaşi perioade ale anului 2014. BMW a avut un record absolut de vânzări pentru luna iulie din întreaga istorie, livrările de
noi automobile ajungând la 147,513 de exemplare +5.8% faţă de aceeaşi lună din anul trecut. O pondere tot mai mare o au modelele BMW Seria 1 şi Seria 2, dar şi modelele familiei X, precum X4, X5 şi X6.
Şi vânzările modelelor ecologice BMW i sunt foarte promiţătoare în primele 7 luni ale lui 2015 fiind livrate 14,784 de unităţi, iar în iulie 2,221 unităţi, ceea ce
constituie o creştere uluitoare de 79,4% faţă de aceeaşi lună ale lui 2014! Chiar dacă China a resimţit un nivel scăzut de cerere, în primele 7 luni grupul bavarez a vândut acolo 265,215 de automobile, înregistrând o creştere de 1.9%. În Europa creşterea a constituit 9.7% (563,670 de automobile vândute).
O creştere enormă de 22.5% pentru primele 7 luni ale lui 2015 a înregistrat brandul MINI livrând 191,355 de automobile pe parcursul acestor luni.
Chiar dacă ne părea inutilă, versiunea cu cinci uşi ale noului MINI a bucurat 51,666 de proprioetari, totuşi, pe primul loc la vânzări se situează versiunea cu
trei uşi cu 73,226 exemplare livrate ceea ce constituie o creştere de 24% faţă de aceeaşi perioadă a anului 2014.