Menu
Acasă
Search
CITIRE ŞTIRE:

Cadillac atacă sedan-urile de performanţă germane cu noul CTS-V!

22 Decembrie 2014 - 13:14
Denis Godorozea
Cadillac atacă sedan-urile de performanţă germane cu noul CTS-V!
Se pare că BMW M5 şi Mercedes-Benz E 63 AMG în curând vor avea de furcă cu noi concurenţi din partea niponilor de la Lexus şi americanilor de la Cadillac, care vor fi prezentaţi la Salonul Auto de la Detroit. În timp ce noul Lexus iese la iveală doar în poze de teasing, astăzi cei de la Cadillac îşi prezintă sedanul de performanţă – noul CTS-V!

Noul Cadillac CTS-V dispune de propulsorul V8 de 6.2 litri LT4, preluat de pe Corvette Z06! Dotat cu un compresor mecanic de 1.7 litri, V8-ul dezvoltă 640 CP la 6.400 rpm şi 855 Nm la 3.600 rpm! Propulsorul este dotat şi cu un sistem de lubrifiere cu carter uscat şi o transmisie automată cu 8 trepte. Datorită puterii imense, transmise punţii spate, noul Cadillac CTS-V poate accelera de la 0 la 60 mile pe oră (96 km/h) în 3.7 secunde şi atinge o viteză maximă de 322 km/h! La capitolul putere brută şi viteză maximă, Germania pierde bătălia cu America!

Pentru ca aceste performanţe să fie sub control, caroseria lui CTS-V a fost ranforsată, ceea ce ia sporit rigiditatea cu 25%, a fost instalată suspensia adaptivă Magnetic Ride Control, sistemul de frânare Brembo, diferenţial autoblocabil cu ghidaj electronic şi jantele ultra-uşoare forjate de 19 inch, încălţate în cauciucuri de performanţă Michelin Pilot Super Sport, cu ajutorul cărora acceleraţiile laterale pot ajunge la 1G.

Aerodinamica, de asemenea, a fost setată pentru o forţă de apăsare mai mare, datorită barei de protecţie faţă agresive cu prize imense de aer, capotei musculoase cu priză de aer, aripilor evazate faţă şi ele cu prize de aer, un spoiler spate şi un difuzor spate, care este dominat de 4 ţevi de eşapament.

Opţional este oferit un kit aerodinamic din fibră de carbon, care constă dintr-un splitter frontal, priza de aer a capote, un spoiler mai mare de pe capacul portbagajului şi difuzorul spate. Pentru o plată suplimentară CTS-V primeşte inserţii din fibră de carbon la interior şi scaune sport

Recaro, pe care le putem vedea şi pe modelele recent prezentate - ATS-V şi ATS-V Coupe.

Informaţii utile: Test Drive Cadillac CTS
DISTRIBUIE PRIETENILOR:
GALERIE VIDEO (1 MATERIALE):
GALERIE FOTO (15 IMAGINI):
ALTE ŞTIRI RECENTE:
© 2021 Online Media
Urmăreşte-ne şi pe:
Facebook
YouTube
Instagram
Telegram
Twitter