(FOTO) Am surprins viitoarea generaţie Mercedes-AMG GT C192 fiind testată în Sierra Nevada, Spania

9 Iulie 2023, 11:16
Redacţia PiataAuto.md
În aceste zile, ne aflam în sudul Spaniei şi, fiind relativ aproape de cei mai înalţi munţi din Spania, Sierra Nevada, ne-am zis că ar fi frumos să mergem şi acolo, pentru a explora acea regiune. Doar că imediat ce am intrat pe drumul montan ce duce spre Sierra Nevada, am tot început a vedea maşini camuflate, testate în această regiune. Aproape că nu mai vedeam alte maşini, doar din cele camuflate, de parcă am intrat în raiul viitoarelor modele auto. Iar printre ele am surprins staţionând şi viitoarea generaţie Mercedes-AMG GT, aşteptată să fie lansată la sfârşitul acestui an sau începutul lui 2024. Maşina părea să fi fost forţată bine anterior, astfel încât a fost oprită pentru a-şi răci motorul, iar noi am putut astfel să-i facem fotografii detaliile proprii din toate unghiurile.
Explicaţia de ce în Sierra Nevada sunt atât de multe maşini camuflate vara e simplă — staţiunea montană e aproape pustie vara, neavând turişti, spre deosebire de iarnă, iar drumul care duce la ea e închis ulterior, deci publicul merge acolo doar dacă vrea să ajungă în Sierra Nevada. Şi cum vara aproape nimeni nu o face, am ajuns cu adevărat într-un paradis al maşinilor camuflate.
Mercedes-ul pe care l-am observat e viitorul AMG GT, dacă acesta nu va fi redenumit, sau un succesor al acestuia. Totuşi, dimensiunile maşinii camuflate par a fi mai compacte decât predecesorul său, scos din producţie în 2022.
Capota nu mai pare atât de lungă, iar proporţiile, per general, îl apropie mai mult de Porsche 911 pe acest Mercedes, or, fanii Mercedes au văzut întotdeauna acest model ca unul care ar trebui să concureze cu legendarul Porsche.
Deosebit de curate şi lipsite de striaţii ascuţite sunt liniile posteriorului acestui merces, cu o lunetă foarte îngustă, şi aripi spate care definesc profilul posteriorului aproape în întregime. Şi aici e o diferenţă majoră de design şi proporţii faţă de ultimul Mercedes-AMG GT şi aproape că am fi tentaţi să credem că Mercedes are un pic alte planuri pentru acest succesor pe care l-am întâlnit, eventual de a-i da un alt nume, de a-l poziţiona ca un model mai compact şi de a avea şi un frate mai mare, în stilul lui SLS AMG de cândva.
În mod evident, maşina avea toate elementele-cheie ale caroseriei acoperite cu peliculă menită să facă proporţiile greu de sesizat, dar, fiind atât de aproape de ea, am putut să-i prindem şi să-i vedem mai multe elemente-cheie, care n-au mai fost fotografiate şi n-au mai apărut în mediul online până acum. Printre ele, de exemplu, se numără interiorul!
Se puteau vedea, de exemplu, scaunele sport, profilate frumos, cu emblema AMG pe inserţia din centru, de lângă tetieră, acoperită cu bandă izolantă, dar oricum vizibilă în profil.
Se puteau vedea şi cele două locuri spate, acolo fiind montate utilaje de măsurări pe acest vehicul camuflat pe care l-am surprins în Spania.
În faţă se putea vedea planşa de bord cu difuzoare Burmester şi e curios că numărul de caroserie era unul inexistent.
Planşa propriu-zisă era acoperită de material textil, pentru a nu lăsa prea vizibil designul acesteia, dar elementele de bază se pot oricum distinge.
Pe unul din geamuri era aplicat şi un abţibild cu numere care ne-au confirmat ce model avem în faţă — 192-362. Codul de caroserie C192 e atribuit viitoarei generaţii Mercedes-AMG GT, deci acest abţibild de uz intern confirmă că acesta e prototipul cu numărul de cord 362 din generaţia cu numărul de cod 192.
Apropo, etrierele frânelor aveau acoperit logo-ul de pe suprafaţa lor vopsită în auriu, şi tot acoperit era şi logo-ul pe centrul jantei, dar, într-o parte, se poate vedea clar inscripţia AMG.
Am făcut câteva imagini şi dedesubtul maşinii, dar prea multe nu s-au putut vedea acolo. Totuşi, există câteva elemente constructive temporare care ne duc cu gândul că maşina va avea o baterie acolo, probabil parte a unui sistem de propulsie electrificat hibrid, cum se întâmplă şi la alte modele AMG recente.
Şi, în fine, marcarea prototipul printr-un abţibild pe volan ca unul care recomandă şoferului să nu depăşească 270 km/h în varianta de prototip, ne spune clar că acesta urmează a fi un model de producţie Mercedes-AMG cu viteză maximă din zona 300 km/h şi mai mult!
0
1,529
COMENTARII (0)
Fiţi primul care comentează această ştire!
COMENTARIUL MEU
Trebuie să fiţi logat pentru a putea comenta
Logare | Înregistrare
COMENTARII FACEBOOK
Înapoi
    Logare PiataAuto.md
Login:
Parola:
Memorizeaza-ma
Ai uitat parola?
Eşti nou aici? Atunci înregistrează-te!